Live chat Bloemen en Planten

Live chat Bloemen en Planten

Live chat is een mooie en snelle manier om je klantenservice te verbeteren. Met andere woorden kan live chat een toegevoegde waarde zijn voor je bedrijf. In de sector bloemen en planten komen vaak informatieve vragen binnen. Deze vragen kost een bedrijf veel tijd en werk. Door een live chat op de website te integreren in deze sector kunnen veel vragen snel beantwoord worden. De chat is per week 72 uur online. Klanten kunnen hier hun vragen snel en makkelijk kwijt.  

Live chat is een laagdrempelige manier van communiceren met een bedrijf voor een klant. Klanten zullen via de chat eerder een vraag stellen. Ze kiezen sneller voor een live chat dan telefonisch contact, een contactformulier of de e-mail. Doordat een klant snel in contact komt met het bedrijf zijn ze geneigd sneller contactgegevens achter te laten. Hierdoor krijgt het bedrijf inzicht in de website bezoekers, verbeterpunten en warme leads door de chat. Dit kan ze helpen om te groeien en te verbeteren. 

Als het bedrijf de samenwerking met Chatkracht aan gaat vraagt Chatkracht in het begin altijd een kenniscentrum van de klant. Het bedrijf kan dit invullen en dit wordt dan gebruikt om vragen, problemen en andere zaken zo goed mogelijk te beantwoorden. Hierdoor kunnen chats kwalitatief goed beantwoord worden. De chats die binnenkomen worden binnen 30 seconden opgepakt. Klanten worden hierdoor sneller te woord gestaan en hebben sneller hun antwoord. 

Door een live chat te integreren wordt de service van een bedrijf verhoogd. Dit zorgt er voor dat klanten een goede en prettige ervaring hebben met het bedrijf. Klanten zijn hierdoor sneller geneigd een aankoop te doen. Het bedrijf kan zelf aangeven hoe een chat opgepakt wordt en hoe de chat wordt geplaatst op de website. Hierdoor heeft het bedrijf ook inspraak op de live chat.  

Met andere woorden: een live chat kan een mooie toegevoegde waarde zijn in de bloemen en planten sector. Het bespaart veel tijd en moeite met het beantwoorden van simpele, informatieve, vragen. 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *